به گزارش اویل نیوز؛ بیژن زنگنه امروز (چهارشنبه، ٢ تیرماه) طی حکمی بهروز بیک علیزاده را بعنوان سرپرست اداره کل امور اوپک و مجامع انرژی وزارت نفت منصوب کرد.
در حکم وزیر نفت آمده است:
با توجه به موعد بازنشستگی جناب آقای دکترعسلی و با عنایت به تعهد و صلاحیت حرفه ای جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل اموراوپک و مجامع انرژی» وزارت نفت منصوب می شوید.
امید است با اتکال به ایزد متعال و تعامل با دیگر کارکنان صدیق و وظیفه شناس آن اداره، در انجام امور و اهداف عالیه مورد نظر وزارت نفت موفق و موید باشید.
وزیر نفت همچنین خطاب به دکتر مهدی عسلی آورده است:
با سلام، اکنون که پس از سالها خدمت صادقانه، به دلیل بازنشستگی ماموریت جنابعالی به عنوان مدیرکل امور اوپک و مجامع انرژی وزارت نفت پایان می یابد، وظیفه خود می داند که از زحمات و خدمات جنابعالی در مدت عهده داری این مسوولیت قدردانی و تشکر کرده و از خداوند قادر متعال برای جنابعالی سلامت و توفیق مسالت کند.
منبع: شانا
اخبار نفت ایران...
ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 51 تاريخ: چهارشنبه 2 تير 1395 ساعت: 17:57