دومین محموله نفتی ایران پیش از پایان فوریه بارگیری می شود

خرید بک لینک

به گزارش اویل نیوز؛ رکن الدین جوادی معاون وزیر نفت با اشاره به بارگیری نخستین محموله نفتی ایران برای صادرات پس از آغاز رسمی اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، اظهارکرد: به محض پایان بارگیری نخستین محموله، نفت ایران به بازارهای اروپائی صادر می شود.

معاون وزیر نفت خریداران این سه محموله نفتی را شرکتهایی از فرانسه، اسپانیا و روسیه اعلام کرد و افزود: در مجموع چهارمیلیون بشکه نفت به مقصد اروپا پس از پایان بارگیری، صادر می شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان این که دومین محموله نیز پیش از پایان ماه جاری میلادی صادر می شود، یادآور شد: ایران همچنان به بازاریابی صادرات نفت خود ادامه می دهد.

وی با بیان این که میزان صادرات نفت کشورمان در ماه بعد نیز افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: تا پایان امسال افزایش ٥٠٠ هزار بشکهایی تولید نفت ایران محقق خواهد شد.

منبع: شانا

- - , .

اخبار نفت ایران...

ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 96 تاريخ: چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 19:39

صفحه بندی