اويل نيوز: مدیرعامل زیمنس در راس هیئتی فردا (دوشنبه، سوم اسفندماه) به دیدار وزیرنفت می آید.
به گزارش
صنعت ما از وزارت نفت، بیژن زنگنه فردا (دوشنبه، سوم اسفندماه) با یو کازر دیدار و گفتگو می کند؛ زیمنس که در دوران تحریم برخی تجهیزات نفتی از جمله کمپرسورهای فازهای پارس جنوبی را مسدود کرده بود بلافاصله پس از لغو تحریمها اعلام آمادگی کرد آن را تحویل دهد که به گفته علی اکبر شعبانپور، مدیرعامل نفت و گاز پارس هم اکنون آزادسازی برخی تجهیزات و کالاهای فازهای پارس جنوبی از سوی زیمنس آلمان آغاز شده است.
همچنین زیگفرید روسورم، مدیر فناوری زیمنس چندی پیش در گفتگو با شانا اظهار کرده بود: با اجرایی شدن توافق هستهای و پایان تحریمها، این شرکت آلمانی میتواند تجهیزات مسدود شده را به طرف ایرانی تحویل دهد.
روسورم با بیان این که با اجرای توافق، تحریمها برچیده شدهاند و ما میتوانیم تجهیزات مسدود شده را متناسب با نیاز به آنها در پروژهها، تحویل دهیم و دیگر هیچ محدودیت قانونی وجود ندارد، تصریح کرده بود: شرکت ما درباره راه آهن، رفت و آمد سریع، سازکارهای انرژی و توزیع انرژی در صنعت نفت و گاز فعال است، از این رو فرصتهایی بسیار در موضوع هایی متنوع برای ما وجود دارد که از هماکنون کار روی آنها را آغاز کردهایم.
- - , .
اخبار نفت ایران...
ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 21 تاريخ: يکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت: 21:00