افزایش 45 درصدی ترانزیت نفتی از بندرهای هرمزگان

خرید بک لینک

كدخبر: ۱۵۸۵۳

تاريخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

افزایش 45 درصدی ترانزیت نفتی از بندرهای هرمزگان

به گزارش اویل نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما ؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در این مدت بیش از680 هزار و 900 تن انواع مشتقات و فرآورده های نفتی از پایانه های بندرهای استان ترانزیت شد.
ابراهیم ایدنی میزان تخلیه و بارگیری کالای نفتی و غیرنفتی در بندرهای هرمزگان را 70 میلیون تن اعلام کرد .
وی افزود: همچنین در این مدت بیش از 9 میلیون و 830 هزار تن کالاهای نفتی از بندرهای هرمزگان صادر شده که 18 درصد بیشتراز مدت مشابه پارسال است .
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان میزان واردات کالاهای غیر نفتی را بیش از 8 میلیون و 170 هزار تن عنوان کرد وگفت : این میزان 28 درصد کمتر از مدت مشابه پارسال است .
Bookmark and Share

- - , .

اخبار نفت ایران...

ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 18 تاريخ: سه شنبه 4 اسفند 1394 ساعت: 13:59

صفحه بندی