به گزارش اویل نیوز؛ بهرام کلاهکج با اشاره به دکل ٢٨ فتح که هماکنون در منطقه صفر مرزی آزادگان مستقر بوده و در حال حفاری است، افزود: این دکل تاکنون پنج حلقه چاه را در منطقه یاران حفاری کرده است و با پایان حفاری چاه شماره ١٨، حفاری چاه ششم نیز از سال آینده آغاز میشود.
کلاهکج گفت: همه دکلهای حفاری شرکت ملی حفاری به سامانه مدیریت پسماند مجهز شدهاند، ضمن اینکه نخستین و بزرگترین حوضچه دفن کننده حفاری از سوی این شرکت در موقعیت میدان یاران جنوبی راهاندازی شده است.
وی گفت: این حوضچه با رعایت استانداردهای زیست محیطی در ابعاد ٩٣ در ٩٣ متر مربع با ظرفیت ۲۸ هزار مترمکعب احداث و اوایل خردادماه امسال به بهرهبرداری رسید.
رئیس منطقه حفاری در شرکت ملی حفاری ایران حفاری صورت گرفته در منطقه یاران را جهت دار اعلام کرد و افزود: بخشی از قطعات مورد نیاز حفاری بومی سازی شده است و انتظار است در آینده شاهد شتاب بیشتری در حفاری میدان یاران باشیم.
منبع: شانا
- - , .
اخبار نفت ایران...
ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 23 تاريخ: دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت: 13:20