حفاری چاه شماره ١٨ یاران جنوبی اوایل بهار ٩٥ به پایان میرسد

خرید بک لینک

به گزارش اویل نیوز؛ بهرام کلاهکج با اشاره به دکل ٢٨ فتح که هماکنون در منطقه صفر مرزی آزادگان مستقر بوده و در حال حفاری است، افزود: این دکل تاکنون پنج حلقه چاه را در منطقه یاران حفاری کرده است و با پایان حفاری چاه شماره ١٨، حفاری چاه ششم نیز از سال آینده آغاز میشود.

کلاهکج گفت: همه دکلهای حفاری شرکت ملی حفاری به سامانه مدیریت پسماند مجهز شدهاند، ضمن اینکه نخستین و بزرگترین حوضچه دفن کننده حفاری از سوی این شرکت در موقعیت میدان یاران جنوبی راهاندازی شده است.

وی گفت: این حوضچه با رعایت استانداردهای زیست محیطی در ابعاد ٩٣ در ٩٣ متر مربع با ظرفیت ۲۸ هزار مترمکعب احداث و اوایل خردادماه امسال به بهرهبرداری رسید.

رئیس منطقه حفاری در شرکت ملی حفاری ایران حفاری صورت گرفته در منطقه یاران را جهت دار اعلام کرد و افزود: بخشی از قطعات مورد نیاز حفاری بومی سازی شده است و انتظار است در آینده شاهد شتاب بیشتری در حفاری میدان یاران باشیم.

منبع: شانا

- - , .

اخبار نفت ایران...

ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 23 تاريخ: دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت: 13:20

صفحه بندی