به گزارش خبرگزاری رویترز از لاگوس، محمدو بوهاری، رئیس جمهوری نیجریه دیروز (یکشنبه ٩ اسفند) اعلام کرد که اوپک باید برای تثبیت بازار دست به کار شود زیرا قیمت نفت به سطحی «غیر قابل قبول» رسیده است.
نیجریه بزرگترین تولیدکننده نفت در قاره آفریقاست و برای تأمین ٩٠ درصد از درآمدهای ارزی خود، به فروش نفت وابسته است.
طبق بیانیه نهاد ریاست جمهوری نیجریه، بوهاری در دیدار خود با حاکم قطر گفت: وضع کنونی بازار در صنعت نفت ناپایدار و به طور کامل ناپذیرفتنی است.
بوهای افزود: باید درون اوپک و بیرون از آن برای یافتن زمینه های همکاری برای تثبیت بازار تلاش کنیم.
فمی آدسینا، سخنگوی بوهاری، همچنین اعلام کرد نمایندگان نیجریه و قطر برای «تقویت همکاری اقتصادی» میان دو کشور توافقهای دوجانبه امضا کرده اند.
- - , .
اخبار نفت ایران...
ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 25 تاريخ: دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت: 13:20