هشدار به خرابکاران نفتی

خرید بک لینک
اويل نيوز: وزیر اطلاع رسانی نیجریه اعلام کرد که دولت این کشور خرابکاران خط لوله های نفتی را مورد پیگرد حقوقی قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از ابوجا، لای محمد، وزیر اطلاع رسانی نیجریه اعلام کرد که دولت این کشور کسانی را که خط لوله های نفتی را تخریب کنند، مورد پیگرد قانونی قرار می دهد.

در بیانیه منتشر شده از سوی دفتر وزیر اطلاع رسانی نیجریه آمده است: دولت با افراد دخیل در تخریب خط لوله ها و غارت زیرساختهای برق، با قاطعیت برخورد می کند.

وی افزود: دولت اکنون به طور کامل آماده است که آنها را طبق قوانین مربوط به خرابکاری تحت تعقیب قرار دهد.

در هفته های اخیر، حمله به تأسیسات نفتی نیجریه افزایش یافته است و نیروهای امنیتی برای پیشگیری از حمله های بیشتر، حفاظت از این تأسیسات را بیشتر کرده اند.

محمد بوهاری، رئیس جمهوری نیجریه، برای مذاکره درباره افزایش همکاری در مبارزه با تبهکاری نفتی در خلیج گینه، قرار است امروز (دوشنبه ٢٤ اسفند) به گینه استوایی سفر کند.

اخبار نفت ایران...

ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 26 تاريخ: دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت: 20:55

صفحه بندی