چهار روز مانده به پايان سال، نفتي ها همچنان بي حقوق!

خرید بک لینک
به گزارش اويل نيوز به نقل از صنعت ما، در حاليكه سخنگوي دولت ماه گذشته از پرداخت زودتر از موعد حقوق اسفندماه كارمندان دولت خبر داده بود و حتي حقوق بسياري از دستگاه ها طي روزهاي گذشته پرداخت شده است، اما شركت ملي نفت همچنان در عطش بي پولي ميسوزد.
بدهي هاي چندصدميلياردي شركت ملي نفت به پيمانكاران و بانك مركزي از يك طرف، كاهش شديد قيمت نفت و مطالبات بحق كارمندان اين وزارتخانه براي بهبود وضع اقتصادي از طرف ديگر، شرايط را براي اين وزارتخانه مهم بسيار سخت كرده است و البته هرچه به ماه هاي پاياني سال نزديك تر ميشويم مسائل مالي خود را بيشتر نشان ميدهند.

سال گذشته، همچنين زنگنه وزير نفت طبق آنچه بعدا خود تشريح كرد، براي آنكه حقوق اسفندماه 93 نفتي ها را بپردازد از برخي دستگاه ها درخواست كمك كرده بود.

به نظر ميرسد شرايط بي پولي براي اين ماه پاياني سال هم وجود داشته باشد و مديران در حال تلاش براي پرداخت حقوق آخرين ماه سال 94 باشند.

پيشتر طبق خبري كه صنعت ما به دست آورده بود، قرار بود حقوق نفتي ها 25 اسفند (يعني امروز) واريز شود ولي به نظر ميرسد بازهم به تعويق افتاده است.
لازم به ذكر است، فيش هاي حقوقي از هفته گذشته آماده بوده است اما به دليل بي پولي از بارگذاري در سيستم جامع خودداري شده بود.

اخبار نفت ایران...

ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 36 تاريخ: سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 17:24

صفحه بندی