خط لوله صاردارتي 32 اينچ انتقال نفت خام از غرب كارون تا بهرگانسر با همكاري شركت ملي مناطق نفت خیز جنوب بزودي راه اندازي مي شود.
به گزارش اویل نیوز؛ مهندس بيژن عالي پور مديرعامل اين شركت روز شنبه (7 فروردين) گفت: اين خط لوله از سوي شركت مهندسي و توسعه نفت در دست احداث است كه مقرر شد نفت خام صادراتي مناطق نفت خيز جنوب بصورت موقت و تا نوسازي خط لوله صادراتي 48اينچ از طريق اين خط به پايانه گوره منتقل شود.
وي گفت: عمليات اتصال ورودي و خروجي اين خط لوله به تلمبه خانه اهواز و اميديه توسط كارشناسان مديريت مهندسي و ساختمان مناطق نفت خيز جنوب و شركت نفت و گاز كارون انجام شده است.
مهندس عالي پور افزود: كارهاي تكميلي احداث اين خط لوله همچنين در حدفاصل بهرگانسر تا گوره به علت اهميت موضوع در ايام تعطيلات نوروز بدون وقفه در حال انجام بوده و تا چند روز آينده پايان مي يابد.
وي ادامه داد: پیش بینی می شود این خط لوله تا اواخر فروردين ماه جهت استفاده براي صادرات نفت خام راه اندازي و مورد بهره داري قرارگيرد.
منبع: روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت خیز جنوب
اخبار نفت ایران...
ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 33 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1395 ساعت: 22:51