فاجعه ای که یک موبایل در پمپ بنزین ایرانشهر آفرید

خرید بک لینک

اویل نیوز:دلیل بروز حادثه آتش سوزی در جایگاه سوخت ناحیه ایرانشهر استفاده از موبایل بوده است.

به گزارش اویل نیوز، سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران درباره خبر منتشر شده دربرخی سایتها مبنی بر آتش سوزی یک باب جایگاه سوخت در ناحیه ایرانشهر گفت: بررسیهای اولیه نشان می دهد علت احتمالی این حادثه که دیروز (سه شنبه ١٠ فروردین ماه) در یکی از فروشندگیهای اتاقک دار رخ داده، استفاده راننده خودرو از موبایل در هنگام سوختگیری بوده است.

داوود عربعلی افزود:خوشبختانه حادثه آتش سوزی روز گذشته، با هوشیاری عوامل ایمنی و آتش نشانی، خسارت جانی نداشته است.

به گفته وی، جایگاه اتاقک دار ناحیه ایرانشهر در فضایی به مساحت ١٨ مترمربع با چهار تلمبه وظیفه سوخت رسانی به خودروها را انجام می داده و هم اکنون از مدار خارج شده است.

ظهر دیروز، فروشندگی اتاقک دار بخش آشار ناحیه ایرانشهر در منطقه چابهار به دلیل استفاده راننده خودروی وانت از تلفن همراه در هنگام سوختگیری و جدا شدن نازل سوختگیری از باک دچار حریق شد.

اخبار نفت ایران...

ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 19 تاريخ: پنجشنبه 12 فروردين 1395 ساعت: 17:41

صفحه بندی