با سلام و احترام حضور دست اندرکاران و سردبیر محترم سایت Oilnews
از آنجائی که اطلاع رسانی مشکلات پرسنل نفتی از جمله رسالت های اصلی شبکه های خبری و رسانه های مشابه تخصصی مرتبط با وزارت نفت بوده و می باشد ، امیدوارم درد دل های این حقیر به عنوان یکی از ده ها هزار نفر پرسنل شرکت های واگذار شده نفتی انشاء الله درج گردد .
وزارت نفت به عنوان یکی از وزراتخانه هایی که همواره بخشی به عنوان منابع انسانی داشته و با شعارهای مختلف مبتنی بر کرامت انسانی ، اطلاع رسانی و ارتباط موثر و جامع با پرسنل ، ارائه راهکارهای مناسب جهت حل معضلات نیروی انسانی و ... از این دست شعارها خود را در میان سایر وزارت خانه ها معرفی نموده و به واقع ویترینش این مسائل بوده و هست .
برای بنده و بسیاری دیگر از کارکنان شرکت های واگذار شده این سوال بوجود آمده که چرا مسئولین محترم این وزارت خانه هیچ اهمیتی به وضعیت ده ها هزار نفر از نیروهای انسانی رسمی خود که به گفته ایشان پس از واگذاری دیگر نفتی نبوده و رابطه استخدامی ایشان با وزارت نفت قطع گردیده است نداده و وقعی به مکاتبات ، مراجعات ، اعتراضات و مشکلات این عزیزان نداشته و ندارند .
به راستی معنی شعارهای اداره منابع انسانی و ادارات عریض و طویل مربوطه همین است ؟ آیا مسئولین این وزارت خانه و علی الخصوص مدیران ارشد چهارگانه شرکتهای (نفت ، گاز ، پتروشیمی و پخش و پالایش) به واسطه جایگاه نسبتاً مطمئنی که دارند ، پس از واگذاری های غیراصولی که بدون در نظر گرفتن حقوق حقه پرسنل رسمی شاغل در این شرکت ها انجام داده اند ، حق انجام هرگونه ظلم و تضییع حقوق ایشان را داشته و دارند و گمان می کنند هیچگاه کسی از ایشان بازخواست نخواهد کرد ؟
آیا اگر هم بتوانند به واسطه قدرتهایی که در جایگاهشان دارند به کسی پاسخگو نباشند ، از مکافات عمل خود که به واسطه انجام واگذاری های غیر اصولی باعث شده تا حقوق هزاران خانواده تضییع گردد ، در درگاه عدل الهی می توانند بگریزند و نباید پاسخگو باشند ؟
ای کاش به جای گفتن انواع توجیه های رنگارنگ و تلاش برای فریب افکار عمومی ، کمی صداقت داشته و با کارکنانی که از 20 الی 30 سال سابقه کار در این وزارتخانه داشته و سالهای جوانی خود را در آن سپری نموده اند صادقانه مطالب را مطرح کرده و همچون گذشته به ایشان اعتماد می نمودند و صادقانه طی نشستی مشکلات را مطرح و به درد و دلهای ایشان گوش می دادند .
ای کاش همچون سالهای دور که هزاران بار استفاده از پتانسیل این عزیزان باعث شد تا سندهای افتخار گوناگونی در کارنامه هایشان همچون برگ های زرین افتخار بدرخشد ، باز هم از تخصص این پرسنل متعهد و دلسوز استفاده می نمودند و با فراخوانی پیشنهادات و گوش فرا دادن به راه کارهای ایشان ، این کشتی به گل نشسته را نجات می دادند و مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف می نمودند .
ای کاش ... ای کاش ... ای کاش ...
امیدوارم که مسئولین محترم سایت اویل نیوز ، در راستای رسالت اطلاع رسانی شفاف خود حداقل بخشی از این درد دلهای این عزیزان را درج نمایند تا خود جزو کسانی نباشند که زیر دین این کارکنان و خانواده های ایشان مانده و در پیشگاه خداوند شرمنده این عزیزان شوند .
با تشکر و احترام ، کارمند 27 سال سابقه کار پتروشیمی اراک
اخبار نفت ایران...
ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 66 تاريخ: پنجشنبه 12 فروردين 1395 ساعت: 19:02