
بیش از ١٥ دستگاه حفاری خشکی و دریایی ناوگان ملی حفاری در میدانهای مشترک مستقر بوده و در حفاری نزدیک به یکصد حلقه چاه حضور دارد.
به گزارش اويل نيوز از وزارت نفت، حیدر بهمنی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت هماکنون در اجرای حفاری نزدیک به یکصد حلقه چاه در میدانهای مشترک نفتی آزادگان و یاران جنوبی، آذر، سهراب و فاز ١٤ طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی حضور فعال دارد.
وی تصریح کرد: براساس سیاستهای وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، عملیات حفاری در میدانهای مشترک با نگاه ویژه دنبال می شود.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به استقرار بیش از ١٥ دستگاه حفاری خشکی و دریایی ناوگان ملی حفاری در این میدانها اشاره و اظهار کرد: تکمیل و تحویل عملیات حفاری ٥ حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی و یک حلقه چاه در میدان سهراب در مراحل نهایی کار است.
بهمنی با اشاره به حفاری ١٨٨ حلقه چاه در سال ٩٤ و افزایش ١٥ درصدی تعداد چاههای حفر شده در این مدت در مقایسه با سال ٩٣ با وجود محدودیتها، نشاندهنده عزم این شرکت در راستای اجرای اقتصادی مقاومتی و پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه اکنون ٧٥ دستگاه حفاری این شرکت در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور در مدار عملیات قرار دارند، گفت: در نیمه نخست فروردین ماه امسال نیز شاهد تکمیل و تحویل چهار حلقه چاه نفت بودیم.
وی یادآور شد: با تمهیدات بکارگرفته شده در سال نو، شاهد افزایش شمار دکلها و تقویت ناوگان حفاری شرکت و به تبع آن روند توسعه گستره عملیاتی و تکمیل به موقع پروژههای حفاری بویژه در میدانهای مشترک خواهیم بود.
اخبار نفت ایران...
ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 14 تاريخ: سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 16:36