و بازهم درد دل یک کارمند قراردادی نفت

خرید بک لینک

با سلام و تشكر از زحمات شما در انعكاس مشكلات نيروهاي قراردادي

5 سال است كسي نيست بفرياد ما برسد 40 هزار نيرو را در قالب قرارداد مستقيم بکار گرفته اند و 5 سال است تا توانسته اند به آنها اجحاف کرده اند و به حال خود رها كرده اند . به كجا بايد شكايت كرد ؟ شما را بخدا كاري كنيد . هر طور شده درد دل ما را بگوش مسولان و حتي رئيس جمهور و رهبر برسانيد اگر مي توانيد كمك كنيد بما اطلاع دهيد تا يك نامه سراسري تهيه كنيم و ارسال كنيم . با تشكر

اخبار نفت ایران...

ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 35 تاريخ: دوشنبه 6 ارديبهشت 1395 ساعت: 10:33

صفحه بندی