حضور نفتکشهای چینی و ژاپنی در خارک عادی است

خرید بک لینک

مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی با اشاره به اینکه پهلوگیری نفتکشها چینی و ژاپنی در بندر خارک امری عادی بوده است، گفت: اینها مشتریان سنتی نفت ایران بودهاند و گام بعدی این است که کشورهای اروپایی بار دیگر به معاملات نفتی با ایران بازگردند.

به گزارش اویل نیوز؛ سید پیروز موسوی با اشاره به اینکه حضور نفتکشهای ژاپنی و چینی در بندر خارک به منظور نفتگیری امری عادی بوده که در گذشته هم اتفاق افتاده است، اظهار کرد: خرید نفت این کشورها از ایران اتفاق جدیدی نیست، در مرحله بعدی لازم است ورود کشورهای اروپایی برای خرید نفت اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به اینکه چین و ژاپن مشتریان سنتی نفت ایران بودهاند، اظهار کرد: تلاش ما این است که در گام بعدی کشورهای اروپایی که با تحریمها از سهمیه نفتیشان از ایران خارج شدهاند به معاملات و تعامل با ایران بازگردند.

مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی با بیان اینکه ایران روی بحث حفظ فروش نفت به اروپاییها کار میکند، ادامه داد: در شرایط پسا تحریم در حال حاضر قدم اول یعنی دستور وزیر برای افزایش تولید و صادرات داده شده است.

موسوی افزود: در این موقعیت ما در کنار افزایش رفت و آمد مشتریان سنتی منتظر ورود نفتکشهای اروپایی هستیم.

به گزارش ایسنا، در روز سهشنبه (ششم بهمن ماه) نفتکشهای چینی و ژاپنی برای خرید نفت از ایران در پایانههای نفتی خارک پهلو گرفتند.

- - , .

اخبار نفت ایران...

ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 54 تاريخ: يکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت: 20:59

صفحه بندی