به گزارش اویل نیوز؛ محمدباقر نوبخت امروز (سه شنبه، ١٤ اردیبهشت ماه) در نشست هفتگی با خبرنگاران با بیان این که با گذشت سه ماه از اجرای برجام ١٦ هیئت تجاری از کشورهای مختلف برای امضای قرارداد و سرمایه گذاری به ایران سفر کرده اند، افزود: در سه ماه گذشته هشت رئیس جمهوری، پنج نخست وزیر و سه رئیس مجلس برای گسترش روابط و سرمایه گذاری در ایران حضور یافتند.
وی به سفر رئیس جمهوری کره جنوبی به تهران اشاره کرد و یادآور شد: پاک گئون هی که به همراه هیاتی ٢٣٠ نفره به تهران آمده است هم اکنون در حال مذاکره و امضای موافقتنامه و یادداشت همکاری با ایران است.
سخنگوی دولت با تاکید بر عملکرد ٣٣ ماهه دولت یازدهم گفت: درمورد موضع گیری برخی افراد نسبت به موضوع برجام باید گفت که از برجام به اندازه برجام توقع داشته باشیم.
نوبخت افزود: در اولین اقدام برای رفع تحریمها که مصداق آن تحریم نفتی بود، آیا کسی از اصحاب رسانه هست که بگوید تحریم نفتی که اصل تحریم بود، لغو نشده است؟ آیا کسی هست که مطلع نباشد ما موفق شدیم بیش از یک میلیون بشکه در روز نفت صادر کنیم؟
اخبار نفت ایران...
ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 76 تاريخ: سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:34