۵۹ شرکت نفتی و گازی آمریکایی تا هفته گذشته ورشکست شده و اسناد اعلام ورشکستگی خود را پر کرده و به مقامات رسمی این کشور تحویل دادهاند.
به گزارش اویل نیوز از خبرگزاری رویترز، تا پایان هفته گذشته ٥٩ شرکت نفتی و گازی آمریکایی اسناد مربوط به اظهار ورشکستگی را در این کشور باهدف دریافت حمایت از سوی مقامهای این کشور پر کرده و تسلیم دولت آمریکا کرده اند.
پیش از این بدترین موج ورشکستگی شرکتهای آمریکایی در حوزه ارتباطات و میان سالهای ٢٠٠٢ و ٢٠٠٣ بوده است که حدود ٦٨ شرکت در این دوره اعلام ورشکستگی کردند.
چارلز گیبس یکی از کارشناسان مؤسسه آکیناگامپ تکزاس معتقد است که موج ورشکستگی شرکتهای نفتی و گازی آمریکایی با وجود رسیدن رقم آن به ٥٩، هنوز به نصف راه خود نرسیده است.
وی پیشبینی کرد که در سه ماهه دوم امسال، شاهد موج شدیدتر ورشکستگی شرکتهای نفتی و گازی آمریکایی خواهیم بود. تنها در سه ماهه نخست سال ٢٠١٦، ١٥ شرکت نفتی و گازی آمریکایی اعلام ورشکستگی کردند.
تا پیش از این بانکهای آمریکایی به شرکتهایی که تسهیلات دریافت کرده بودند، مهلت داده و با آنها کنار میآمدند، اما در شرائط کنونی بانکهای آمریکایی سیاستهای سختگیرانهتری را علیه این شرکتها اعمال کردند.
براساس ارزیابیهای صورتگرفته، سرمایهگذاران بازار سهام حوزه انرژی در آمریکا در ٢ سال گذشته بهشدت زیان دیدند و پیشبینیها زمان دقیقی را برای بهبود این شرائط در آمریکا ارائه ندادند.
اخبار نفت ایران...
ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 17 تاريخ: چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:40