اویل نیوز:مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران عصر امروز (سه شنبه، ١٤ اردیبهشت ماه) برای گسترش همکاری میان دو کشور با معاون وزیر اقتصاد و انرژی آلمان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش اویل نیوز از پایگاه اطلاع رسانی NIOC، رکن الدین جوادی، عصر روز گذشته (سه شنبه، ١٤ اردیبهشت ماه) برای گسترش همکاری میان ایران و آلمان با اوه بک میر، معاون وزیر اقتصاد و انرژی آلمان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دو طرف ضمن تاکید بر گسترش همکاری صنعت نفت ایران با شرکت های آلمانی، در زمینه حل مشکلات بانکی و بیمه ای، همکاری پس از لغو تحریم ها و مشارکت شرکت های آلمانی با شرکت های ایرانی در ساخت تجهیرات گفت و گو کرده و زمینه های همکاری با یکدیگر را بررسی کردند.
پس از پایان این دیدار دو تفاهم نامه سه جانبه میان شرکت ملی نفت ایران، زیمنس و شرکت توربو کمپرسور نفت (OTC) و شرکت ملی گاز ایران، زیمنس و شرکت توربو کمپرسور نفت (OTC) امضا شد.
اخبار نفت ایران...
ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 5 تاريخ: پنجشنبه 16 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:18