دکل حفاری «سحر ٢» پس از جداشدن از سکوی ١٢C پارس جنوبی در منطقه عملیاتی میدان سلمان مستقر شد.
به گزارش اویل نیوز از شانا، دکل حفاری «سحر ٢» پس از نهایی شدن قرارداد اجاره یک دستگاه حفاری دریایی میان شرکت حفاری شمال با شرکت نفت فلات قاره با موفقیت در منطقه عملیاتی میدان سلمان مستقر شد.
دکل سحر ٢ پیش از این در سکوی ١٢C پارس جنوبی مستقر بود که عملیات انتقال آن به موقعیت میدان سلمان با همراهی یک فروند شناور راهنما انجام و هم اکنون این دکل در این میدان مستقر شده است.
اسفندماه پارسال قرارداد اجاره یک دستگاه دکل ایرانی با هدف حمایت و بکارگیری دکلهای ایرانی به جای خارجی و با هدف حفاری و توسعه میدانهای شرکت نفت در خلیج فارس، میان شرکتهای فلات قاره و حفاری شمال به ارزش یکهزار و ٦٠٠ میلیارد ریال امضا شد.
اخبار نفت ایران...
ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 28 تاريخ: جمعه 7 خرداد 1395 ساعت: 18:55