موسوي مدير برنامه ريزي تلفيقي مناطق نفت خيز جنوب شد

خرید بک لینک

به گزارش اویل نیوز به نقل از روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب ، بيژن عالي پور در اين حكم سيد عبد الله موسوي را به عنوان مدير برنامه ريزي تلفيقي اين شركت منصوب و از زحمات غلامحسن بابادي در مدت تصدي اين مسئوليت تقدير كرد.

براساس این گزارش، مهندس عالي پور همچنين در حكم جداگانه اي غلامحسين بابادي را به عنوان مشاور مدير عامل مناطق نفتخيز جنوب معرفي كرد.

شایان ذکر است، سيد عبدالله موسوي داراي مدرك تحصيلي مهندسي شيمي و 35 سال سابقه خدمت در صنعت نفت است كه از سال 1380 تا 1385 مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان ، از سال 1385 تا 1390 مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري ، از سال 1390 تا 1392 مدير مهندسي و ساختمان مناطق نفتخيز جنوب و از سال 92 تا 94 نيز مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز مارون بوده است. وي در آخرين مسئوليت خود مشاور عالي و دبير شوراي مشاوران مدير عامل مناطق نفت خيز جنوب بوده است.

- - , .

اخبار نفت ایران...

ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 35 تاريخ: سه شنبه 20 بهمن 1394 ساعت: 5:39

صفحه بندی