گلايه جمعي از كاركنان پايانه هاي نفتي از انتقال ستاد به تهران

خرید بک لینک
به گزارش اويل نيوز، در نامه اي كه به نظر ميرسد از سوي جمعی از کارکنان ستادی شرکت پایانه های نفتی ایران براي پورتال صنعت و كسب و كار (صنعت ما) ارسال شده، از تلاشها براي انتقال ستاد اين شركت از خارگ به تهران گلايه شده است.
در اين نامه چنين آمده است:

سلام علیکم

احتراما در خصوص انتقال ستاد شرکت پایانه های نفتی ایران از خارگ به تهران موارد ذیل جهت استحضار ایفاد می گردد:
1-شرکت پایانه ها بر اساس تصویب نامه شماره 89901/ت34771 ه مورخ 28/12/94 هیات محترم وزیران وقت مبنی بر انتقال دستگاه های اجرایی به مراکز اداری فعالیت ها و به استناد مفاد بند ((د)) تبصره 19 قانون بودجه سال 85 کل کشور در تاریخ 1/7/85 ستاد این شرکت از تهران به جزیره خارگ انتقال یافت.
2-در حال حاضر کارکنان ستادی که از تهران به جزیره خارگ انتقال یافته اند حدود 180 نفر می باشد که از این تعداد حدود 100 نفر ساکن 50 شهر کشور غیر از استان تهران و البرز می باشند.(شهرهای بوشهر،برازجان،دشتی،اصفهان،شهرکرد،اهواز،شیرازو ...)
3-بر اساس مصوبه هیات محترم وزیران مبنی بر جذب حداقل 50% افراد بومی در آزمون های استخدامی بخش زیادی از نیروهای جذب شده از سال 85 تا کنون از افراد بومی استان بوشهر می باشند که با عنایت به اشتغال در داخل استان جذب این شرکت شده اند.
4-بر اساس نامه شماره 1077/51100 مورخ 3/12/93 جناب آقای علی اکبر جعفری سرپرست محترم گروه حسابرسی هیات اول امور اقتصادی و زیر بنایی دیوان محاسبات به آقای مدنی زادگان مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران انتقال ستاد این شرکت از خارگ به تهران را خلاف قوانین و مقررات اعلام نمودند که در هامش نامه مذکور جناب آقای زنگنه اظهار داشتند ستاد پایانه به شیراز انتقال می یابد که خوشبختانه با پیگیری های مقامات و سایت های استان بوشهر این امر متوقف گردید.
5-بر اساس نظر سنجی بعمل آمده از کارکنان ستادی 5/99% درصد کارکنان با انتقال ستاد از خارگ به تهران مخالف می باشند و تنها جناب آقای م. و احتمالا دو سه نفر از مدیران خواهان این جا به جایی می باشند.
6-متاسفانه مدیر عامل محترم این شرکت بدون هماهنگی با کارکنان و در نظر گرفتن شرایط آنها و همچنین بدون برنامه ریزی در حال رایزنی با شرکت ملی نفت ایران برای انتقال ستاد از خارگ به تهران می باشد که این امر ضمن مغایرت با مفاد مصوبه هیات محترم وزیران مشکلات زیادی برای کارکنان بومی و غیر بومی بدلیل وابستگی های خانوادگی،شغلی،تحصیلی و عدم توانایی تامین مسکن در کلان شهر تهران را به همراه خواهد داشت.ضمنا باید از مسئولین نیز سوال گردد با عنایت به ممنوع بودن انتقال به تهران بر اساس مصوبه هیات محترم وزیران چگونه و با چه استدلالی مسئولین مربوطه در حال انتقال کارکنان می باشد.
7-بر اساس رایزنی مدیر عامل این شرکت با شرکت ملی نفت ایران مقرر گردیده ساختمان مرکز ششم نفت واقع در خیابان حافظ تهران به این شرکت اختصاص یابد و بر اساس اظهارات آقای موسوی می باید ستاد این شرکت از تاریخ 1/4/95 در تهران استقرار یابد.
در پایان با عنایت به اینکه در صورت انتقال ستاد حدود 540 نفر از کارکنان و خانواده های آنها دچار مشکلات عدیده ای می گردند لذا ما کارکنان ستادی شرکت پایانه از مسئولین محترم سایت اویل نیوز خواهشمندیم از مسئولین محترم پیگیری های لازم را بعمل آورید.

با تشکر فراوان
جمعی از کارکنان ستادی شرکت پایانه های نفتی ایران

اخبار نفت ایران...

ما را در سایت اخبار نفت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 52 تاريخ: شنبه 8 خرداد 1395 ساعت: 21:17

صفحه بندی